Quality policy

“ПРОДУКТИ, УСЛУГИ И ОБУЧЕНИЯ С ВИСОКО КАЧЕСТВО”

В „Стар Нейлз – България“ ЕООД вярваме, че качеството е в основата на доверието. Нашата мисия е да предоставяме висококачествена професионална козметика с богат асортимент от продукти и услуги , предназначени за маникюр, педикюр и ноктопластика, както и специализирани обучения за професионалисти в бранша. Стремим се те да отговарят на очакванията на клиентите, на нормативните изисквания и на най-добрите професионални стандарти.

Убедени сме, че устойчивото развитие, технологичният напредък и непрекъснатото подобрение на процесите са пътят към нашия успех и конкурентоспособност.

За ефективното прилагане на Политиката по качеството, ръководството на компанията поема ангажимента да следва и прилага следните основни принципи:

  1. Фокус върху клиента
    • Удовлетворението на клиентите е водещ приоритет. Стремим се да отговаряме на техните изисквания и да надхвърляме очакванията им чрез високо качество, иновации и отлично обслужване.
  2. Коректност и партньорство
    • Поддържаме открити, коректни и взаимноизгодни отношения с клиенти, партньори и доставчици, като стриктно спазваме нормативната уредба и професионалната етика.
  3. Квалификация и развитие на персонала
    • Хората са нашият най-ценен ресурс. Подкрепяме развитието, обучението и мотивацията на служителите, както и ясното разпределение на отговорностите, с цел ефективна и отдадена работа на всички нива.
  4. Яснота и отговорност
    • Разпределяме задълженията и отговорностите по йерархични нива за постигане на максимална ефективност.
    • Поддържаме работеща система за вътрешна комуникация и координация.
  5. Здравословна и ефективна работна среда
    • Осигуряваме сигурни и благоприятни условия на труд, които отговарят на всички законови изисквания и допринасят за продуктивността и благосъстоянието на екипа.
    • Регламентираните правила и последователност при изпълнение на дейностите, произтичащи от Системата за управление на качеството и Добри производствени и хигиенни практики /ДПХП/ са задължителни за всеки служител на фирмата;
    • Създаваме комфортна и мотивираща работна атмосфера, способстваща продуктивността и удовлетвореността.
  6. Устойчиво развитие и „зелени“ модели на организация на труда
    • Прилагаме екологично отговорни практики и „зелени“ модели на организация на трудовите процеси, насочени към намаляване на екологичния отпечатък, ефективно използване на ресурсите и създаване на устойчива работна среда.
  7. Системен подход в управлението на процесите
    • Управлението на дейността е базирано на взаимносвързани процеси, разглеждани като интегрирана система. Осигуряваме последователност и контрол чрез внедрената система за управление на качеството и прилагането на добри производствени и хигиенни практики (ДПХП).
  8. Управление на риска и информираност
    • Идентифицираме и анализираме потенциални рискове и възможности, за да минимизираме несъответствията и да повишим ефективността.
    • Основаваме управленските си решения на точни, навременни и проверени данни, поддържаме ефективна вътрешна комуникация и контрол на документираната информация.
  9. Иновации и технологичен напредък
    • Инвестираме в иновации, устойчиви технологии и модерни производствени средства, които носят дългосрочна стойност с цел непрекъснато повишаване на качеството и конкурентоспособността на нашите продукти и услуги, както и удовлетвореността на заинтересованите страни.
  10. Икономическа ефективност и устойчив растеж
    • Оптимизираме вътрешните ресурси и процеси с цел постигане на стабилни финансови резултати и разширяване на пазарните позиции.
    • Стремим се към непрекъснато усъвършенстване на Системата за управление на качеството чрез мониторинг, анализ и внедряване на коригиращи и превантивни мерки.
  11. Ангажимент на ръководството
    • Ръководството на „Стар Нейлз – България“ ЕООД осигурява необходимите ресурси за реализирането на тази политика и поема личен ангажимент за нейното прилагане, поддържане и периодично усъвършенстване.

Настоящата Политика по качеството е достъпна, разпространена и прилагана на всички равнища в организацията. Всеки служител е запознат с нея, разбира я и работи съобразно принципите ѝ. Политиката подлежи на периодичен преглед и актуализация, за да отразява динамиката на дейността и визията за устойчиво развитие.

Аз, Емилия Динкова, в качеството ми на Управител на "Стар Нейлз – България" ЕООД, декларирам личния си ангажимент и отговорност за изпълнението на обявената Политика по качеството, осигуряваща просперитета на организацията.

Управител: Емилия Динкова

Утвърдено с протокол №1 от 20.01.2025

Facebook Messenger лого
Cookie policy
The site uses cookies🍪. For more information see our Privacy declaration.