БДС EN ISO 9001:2015 системи за управление на качеството
От създаването си през 1993 г. SNB е пионер в българската индустрия за козметични продукти и красота, ангажиран с професионално качество и иновации в грижата за ноктите и козметичните услуги.
Тогава започва представянето на една непозната услуга в България – ноктопластиката. Термин, който компанията въвежда официално през 1995 г.
В търсенето на най-подходящите решения в тази област на козметичната индустрия през 2001 година започва да разработва и произвежда продукти за маникюр и педикюр.
През 2007 година компанията регистрира търговската марка – SNB. Тя е създадена специално за артикулите собствено производство. Днес асортиментът от SNB продукти наброява над 200 артикула и продължава да расте.
През 2007 г. компанията основава Център за професионално обучение с лицензия № 200712488 от НАПОО. Като лицензиран учебен център, той предоставя професионално обучение и квалификационни курсове по професия „Маникюрист-Педикюрист” код 815030 и специалност „Маникюр, педикюр и ноктопластика” код 8150301, даващи втора степен на професионална квалификация.
От създаването си до днес продуктите SNB се радват на непрекъснато растящ интерес от страна на клиентите. Те са представени на редица международни и национални изложения, част от които са InterCharm Moscow, Cosmoprof Worldwide Bologna, Beautyworld Japan, Arena Professional Sofia, „Фестивал на красотата“ Пловдив и др.
Развитието на компанията е свързано и с поетапното успешно навлизане на бранда SNB и на пазарите в Италия, Гърция, Канада, Нидерландия, Япония, Румъния и др.
През 2024 година брандът SNB получава нова, съвременна визия, с което се поставя на ново ниво на взаимодействие със своите партньори и клиенти.
Иновации и отлични постижения – в основата на SNB е безмилостният стремеж към иновации и съвършенство. Тази основа представлява нашият ангажимент да изпреварваме тенденциите в индустрията, постоянно развивайки нашата продуктова линия и гарантирайки превъзходно качество във всеки аспект на нашите услуги и продукти.
Професионално развитие – посветени сме на развиването на професионалистите. Това включва предлагане на висококачествени продукти, предоставяне на обучение и насърчаване на тази общност, в която професионалистите могат да растат, да споделят и да се отличат. Нашата цел е да бъдем катализатор за професионален успех в индустрията.
Клиентът е наш център – ние даваме приоритет на нуждите, предпочитанието и удовлетворението на нашите клиенти. Тази основа олицетворява нашата отдаденост към предоставянето на персонализирани изживявания, висококачествено обслужване на клиентите и продукти, които отговарят на разнообразните нужди на нашите клиенти.
Устойчивост и етични практики – SNB се ангажира с устойчивост и етични бизнес практики. Това включва отговорно снабдяване с материали, осигуряване на етично отношение към всички заинтересовани страни и минимизиране на нашето въздействие върху околната среда. Ние се стремим да бъдем бранд, не само разкрасява, но и се грижи за планетата и хората.
Културно наследство и глобална перспектива – вкоренен в българското наследство, SNB гордо представя своя произход, като същевременно поддържа глобална перспектива. Това подчертава баланса ни между местна гордост и международна амбиция, целящ да донесем най-доброто от българската красота на света и обратно.
Общност и сътрудничество – ние вярваме в изграждането на силна общност около бранда. Това включва развитие на взаимоотношения с клиенти, специалисти и партньори в индустрията. Сътрудничеството и ангажираността на общността са от ключово значение за нашия подход за развитие.
Днес Стар Нейлз – България е член на Асоциацията на Малките и Средни Предприятия от Индустрията за Красота и Здраве и в Българска Национална Асоциация Етерични масла, Парфюмерия и Козметика.
БДС EN ISO 9001:2015 системи за управление на качеството
За произдвоство на козметични продукти в съответствие с добрата производствена практика